PROVOZNÍ KAPALINYŽÁROVKY, POJISTKYAUTOCHEMIE, AUTOKOSMETIKADÁRKOVÉ POUKAZYNÁŘADÍ
VÝPRODEJ
Tel.: | 466 636 742 | |
466 335 561 | ||
Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup prostřednictvím internetového obchodu
amd-autodily.cz.
Prodávající:
AMD Netolický s.r.o.
Milheimova 826
53002 Pardubice
IČO: 25986465
DIČ: CZ25986465
Tel.: 466 636 742
e-mail: info@amd-autodily.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Kupující:
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
Podáním závazné objednávky vyjadřuje Kupující souhlas s těmito obchodními a platebními podmínkami a bere na sebe závazek je v plné míře respektovat.
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Právní vztahy Prodávajícího se Spotřebitelem výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba v platném a účinném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považována, mj. pro účely ochrany spotřebitele, také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
Právní vztahy Prodávajícího s Podnikatel výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném a účinném znění, jakož i předpisy souvisejícími.
Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. Způsob objednávání a uzavření kupní smlouvy
Zboží je objednáváno prostřednictvím formulářů. Pouze řádně vyplněná objednávka obsahující veškeré předepsané náležitosti je považována za platnou. Objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou považovány za závazné. Prodávající neručí za omyly v objednávce ze strany kupujícího. Souhlasem s obchodními podmínkami při odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Odesláním objednávky akceptuje kupující výši ceny zboží, souhlasí se způsobem dopravy a platebními podmínkami. Prodávající si vyhrazuje právo požádat kupujícího o případnou písemnou autorizaci objednávky. Podání objednávky je považováno za návrh kupní smlouvy. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny.
Smlouva je uzavřena po ověření a potvrzení dostupnosti dle bodu 7.
Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložena v elektronickém archivu Prodávajícího, přičemž Kupujícímu lze na vyžádání poskytnout kopii tohoto dokladu.
3. Dodací podmínky
Objednávky z internetového obchodu amd-autodily.cz jsou realizovány po České republice a na Slovensko, ostatní země jen dle předešlé dohody.
4. Termín dodání zboží
Zboží, které je skladem expedujeme ještě týž den balíkem do ruky DR Českou poštou, balíkem na poštu NP Českou poštou nebo přepravní společností PPL, GLS. Doba dodání je obvykle následující pracovní den. Dodávky předmětu plnění (objednaného zboží) budou dle dostupnosti zboží realizovány v co nejkratším termínu, obvykle do 1-14 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Za splnění objednávky se považuje termín odeslání, ne termín doručení (např. dopravní služba doručuje do 24 hodin, Česká pošta dle vlastních směrnic). Předpokládaný termín může být upřesněn při potvrzení objednávky prodávajícím. Doklad o zaplacení zboží a daňový doklad budou doručeny s objednávkou. Náklady na dopravu jsou kupujícímu sděleny před odesláním objednávky.
Doručení zboží na Slovensko probíhá výhradně přepravní společností PPL nebo GLS, která na Slovensku spolupracuje s DHL. Přepravní doba činí 2 pracovní dny od odeslání. Příklad: Když zboží odešleme v pondělí tak je ve středu doručováno.
5. Způsoby úhrady
Úhrada dobírkou - v rámci ČR
Úhrada dobírkou - Slovensko
Úhrada bankovním převodem nebo online přes platební bránu COMGATE vč. odložené platby - v rámci ČR
Úhrada bankovním převodem nebo online přes platební bránu COMGATE - Slovensko
Rozměrné zásilky - čelní a zadní skla - úhrada dobírkou - v rámci ČR
Rozměrné zásilky - čelní a zadní skla - úhrada bankovním převodem - v rámci ČR
Doprava v rámci ČR
objednávka | do 2500 | od 2501 |
osobní odběr Pardubice | 0,- | 0,- |
Dobírka - GLS | 119,- | 30,- |
Dobírka - GLS ParcelShop | 99,- | 30,- |
Bankovní převod, platba online - GLS | 89,- | 0,- |
Bankovní převod, platba online - GLS ParcelShop | 69,- | 0,- |
Dobírka - ČESKÁ POŠTA Balík do ruky | 149,- | 30,- |
Dobírka - ČESKÁ POŠTA Balík na poštu | 139,- | 30,- |
Dobírka - ČESKÁ POŠTA Balík do balíkovny | 89,- | 30,- |
Bankovní převod, platba online - ČESKÁ POŠTA Balík do ruky | 119,- | 0,- |
Bankovní převod, platba online - ČESKÁ POŠTA Balík na poštu | 109,- | 0,- |
Bankovní převod, platba online - ČESKÁ POŠTA Balík do balíkovny | 59,- | 0,- |
Rozměrné zásilky dobírka - Česká pošta (skla čelní) | 429,- | |
Rozměrné zásilky platba předem, online - Česká pošta (skla čelní) | 399,- |
Dobírka - PPL | 179,- | 30,- |
Dobírka - PPL ParcelShop | 169,- | 30,- |
Bankovní převod, platba online - PPL | 149,- | 0,- |
Bankovní převod, platba online - PPL ParcelShop | 139,- | 0,- |
Doprava na Slovensko
Dobírka - GLS | 209,- |
Dobírka - GLS ParcelShop | 209,- |
Bankovní převod, platba online - GLS | 159,- |
Bankovní převod, platba online - GLS ParcelShop | 159,- |
Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.
Sledování zásilek České Pošty:
http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php
Sledování zásilek PPL:
https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
Sledování zásilek GLS:
https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek
5.1 Platební brána COMGATE
Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Platba odloženou platbou - v rámci ČR
6. Odstoupení od kupní smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
- kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
- smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
- smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
Prodávající umožňuje Spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách www.amd-autodily.cz, a Spotřebiteli tak Prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodávajícího obdržel, a to na své náklady.
Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu Prodávajícího, spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu nebo s uvedením, zdali částka bude odebrána v hotovosti.
Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky. Výjimku tvoří dodatečné náklady vzniklé v důsledku Kupujícím zvoleném způsobu dodání, který je jiný, než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodávajícím.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodávajícímu odeslal.
V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Spotřebitel má povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
- došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
- použil-li Kupující věc ještě před objevením vady,
- nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
- prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
7. Jiná ustanovení
Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
V případech, kdy:
- se zboží již nevyrábí nebo nedodává
- se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží
- zboží se dočasně nedováží do ČR nebo není dočasně k dispozici
bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup zahrnující i možnost zrušení objednávky nebo její části.
Provozovatel si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě bude zákazník o správné ceně informován a musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nedojde k uzavření kupní smlouvy a objednávka bude prodejcem stornována. Pokud je cena zboží výrazně mimo jakékoliv obvyklé limity ceny pro výrobek, k němuž se vztahuje, může se jednat o neúmyslnou chybu. V tomto případě doporučujeme ověřit si u prodávajícího platnost ceny.
8. Ceny zboží
Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.
9. Nepřevzaté zboží
V případě, že kupující odmítne zboží převzít, má prodávající právo uplatnit vůči němu smluvní pokutu ve výši 1% z fakturované částky a poštovné za zpětné doručení prodávajícímu.
10. Ochrana osobních údajů
Veškerá osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávce zboží jsou určeny pouze pro účely internetového obchodu amd-autodily.cz, který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo byla sdělena během registrace kupujícím jsou považována za důvěrné informace a jsou chráněna proti zneužití. Tyto osobní údaje o kupujících nebudou sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na zpracování objednávky (provozovatelé, dopravci, apod.). I těmto osobám však budou sdělovány pouze v nezbytně nutném rozsahu. Kupující souhlasí se shromažďováním, archivováním a používáním údajů o něm, jím uzavřených obchodech při využívání internetového obchodu za výše stanovených podmínek. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v případě, že o to požádá písemně, e-mailem nebo telefonicky.
11. Reklamace
Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba v délce trvání 24 měsíců. Kupující je povinen bezprostředně po dodání zboží toto prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodávajícího o případných zjištěných závadách. Pokud kupující shledá zboží evidentně poškozené z přepravy, je povinen okamžitě informovat přepravce a sepsat s ním protokol o tomto zjištění, následně informuje prodávajícího. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím, je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří dnů, informovat prodávajícího na e-mail info@amd-autodily.cz. Kupující při informování prodávajícího co nejvýstižněji popíše závady a jejich projevy a uvede číslo daňového dokladu za zboží. Následně kupující odešle reklamované zboží spolu s kopií daňového dokladu na vlastní náklady na adresu:
AMD Netolický s.r.o.
Milheimova 826
53002 Pardubice
Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak. V případě oprávněnosti reklamace zboží v záruce hradí případné dopravné zpět zákazníkovi prodávající. Nárok na uplatnění reklamace zaniká při neodborné montáži dodaného zboží. V případě neoprávněné reklamace je reklamace odmítnuta, zboží je vráceno kupujícímu na jeho náklady, nebo je oprava kupujícímu účtována, o čemž musí být kupující předem vyrozuměn.
Při závadě projevené během záruční lhůty je kupující povinen řádně vyplnit reklamační protokol (stáhnout jako PDF, DOC) a přiložit kopii faktury.
12. Závěrečná ustanovení
Obchodní podmínky platí ve znění platném v den odeslání elektronické objednávky. Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek bez předchozího upozornění.
V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Příloha I. – Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy | |
Adresát: | AMD Netolický s.r.o. Milheimova 826, 53002 Pardubice IČO: 25986465 |
Spotřebitel: | Jméno a příjmení |
Číslo objednávky: |
|
Předmět objednávky: |
|
Datum objednávky: |
|
Datum obdržení: |
|
Odstoupení: | Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy výše uvedeného zboží / o poskytnutí těchto služeb. |
Odůvodnění (*): |
|
| Datum a podpis spotřebitele: |
(*) Není povinné, slouží pouze pro informaci prodejce. |